کشف ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از یک واحدی صنفی در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، از کشف ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از یک واحدی صنفی در جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی گفت: مبارزه با کالا‌های قاچاق و فاقد شناسه در سطح عرضه در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان می‌باشد لذا بازرسان این اداره کل همواره با رصد کالا‌های عرضه شده و انبار‌های کالا در جنوب استان با متخلفین برابر قانون برخورد می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا و در قالب گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی و با حضور رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت، تعداد ۳۳ قلم کالای قاچاق و فاقد شناسه از یک واحد صنفی لوازم خانگی در شهرستان جیرفت، کشف شد.

توکلی با بیان اینکه ارزش این کالا‌های قاچاق کشف شده حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است، گفت: پرونده این واحد صنفی متخلف جهت رسیدگی و اعمال قانون، به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار