رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به خیزش شدید گرد و غبار و کاهش دید افقی، شهروندان قمی از تردد غیر ضروری در محور قم - گرمسار خودداری کنند.

سرهنگ مختار پناهی گفت: آزادراه قم - گرمسار اکنون کانون گرد و غبار شده و دید کافی برای رانندگان وجود ندارد لذا شهروندان از تردد غیر ضروری در این آزادراه خودداری کنند، اما اگر وارد محور شدند سرعت مطمئنه داشته، فاصله طولی را رعایت کنند و از فلاشر خودرو‌های خود استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: سه گروه از ماموران پلیس راه استان اکنون وضعیت تردد در آزادراه قم - گرمسار را نظارت می‌کنند و خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی نداشتیم.

سرهنگ پناهی گفت: در سایر راه‌های استان مشکل خیزش گرد و غبار را نداریم و تردد در جریان است.

 رئیس پلیس راه قم عنوان کرد: با توجه به این که طی امروز و فردا بارندگی پاییزه در استان انجام می‌شود سطح اصطکاک لاستیک خودرو‌ها با جاده کم است لذا رانندگان سرعت مطمئنه داشته باشند و فاصله طولی را رعایت کنند.

هواشناسی قم امروز ضمن صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: عصر امروز وزش تندباد‌های موقت و سریع همراه با گرد و خاک در تمامی مناطق و جاده‌های استان قم را شاهد هستیم.

بنا بر این گزارش، سرعت وزش باد ۷۰ تا ۷۵ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود و بر اساس داده‌های دستگاه‌های هواشناسی برای عصر امروز، رگبار پراکنده و رعد و برق نیز پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار