از سکه و تمبر میرزا کوچک جنگلی صبح امروز در آیینی رونمایی شد.

استاندار گیلان در این مراسم با اشاره به رشادت‌های میرزا کوچک و یارانش گفت: میرزا نماد استکبار ستیزی گیلان است که در طول تاریخ مبارزات خود به مقابله با استبداد داخلی و استعمار خارجی برخواست.
دکتر اسدالله عباسی افزود: این مرد آزاده الگویی برای همه‌ی آزاد مردان جهان است.
 وی در این مراسم همچنین با اشاره به جایگاه پست در کشور گفت: معرفی گیلان با اشاره به پیشینه تاریخی و مذهبی اش باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی شرکت پست قرار گیرد.


رونمایی تمبر و سکه میرزا کوچک در رشتدکتر اسدالله عباسی خدمات پست در دنیای امروز را بی بدیل دانست و افزود: شرکت پست با ارایه خدمات هوشمند توانسته جایگاه ویژه‌ای درخدمت رسانی به مردم داشته باشد. 

محمود لیائی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران نیز با اشاره به خدمات این شرکت گفت: ارتقای زیرساخت‌ها، افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری است.
وی افزود: افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی و ارتقای جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر برنامه‌های شرکت پست ایران است.

محمد حسین هوشنگی، مدیر کل پست گیلان نیز با اشاره به رونمایی تمبر و سکه یادبود میرزا کوچک گفت: به پاس رشادت‌ها و جانفشانی‌های میرزا کوچ جنگی که مایه‌ای مباهات هر گیلانی است این سکه و تمبر طراحی و ارائه شده است.

وی پاسداشت از بزرگان فرهنگ و تاریخ را وظیفه‌ای همگانی دانست.

رونمایی تمبر و سکه میرزا کوچک در رشت

 

 

برچسب ها: میرزا کوچک ، تمبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.