راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران + عکس و فیلم

راهپیمایی ملت انقلابی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران برگزار شد.

راهپیمایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی با حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در خیابان آزادی و به سمت میعادگاه نماز جمعه آغاز شد.

در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

مردم تهران در جمعه بارانی برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با اعلام مسیر‌های راهپیمایی جمعه از مردم سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد.

 
دختر نوجوان ایرانی که در این راهپیمایی شرکت کرده گفت: من اومدم تا به بچه‌های غزه بگم کنارتون هستیم.
 
یک شهروند تهرانی حاضر در راهپیمایی گفت: مردم فلسطین تا آخرین نفس و تا پیروزی حمایتتان می کنیم.

حسین شریعتمداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روی دیوار آمریکا نمی‌توان یادگاری نوشت و فروریختنی است؛ وای به حال اسرائیل.

بازداشت نتانیاهو درراهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران

راهپیمایی مردم تهران در  حمایت از مردم مظلوم فلسطین

حمایت تهرانی ها از مردم فلسطین

تصاویری از راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تهران

خانمی که امروز تسبیح به دست در راهپیمایی حضور داشت، می‌گوید: برای حمایت از مردم غزه و دعا برای نابودی اسرائیل آمده ام؛ چرا که در جمع دعایمان زودتر مستجاب می‌شود.

زن جوانی که با فرزندش در راهپیمایی حضور دارد، می‌گوید: مردم غزه راهشان را ادامه دهند و مطمئن باشند پیروز هستند؛ چرا که پیروزی حقشان است.

حضور رییس قوه قضاییه و سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله در راهپیمایی امروز تهران

سردار حسن زاده در مسیر راهپیمایی

رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی

 

قطعنامه پایانی در حمایت از عملیات «طوفان الاقصی»

در پایان این راهپیمایی نیز یک قطعنامه در حمایت از عملیات «طوفان الاقصی»  صادر و قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 عملیات معجزه‌گون و شگفت‌انگیز گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد. این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی، ماندگار و پیش‌بینی حکیمانه، ولی امر مسلمین را که «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» را خیلی زود در منظر جهانیان عیان ساخت و دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکاء به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه‌های حکیمانه‌ای که از، ولی امر مسلمین کسب کرده است؛ تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و قادر به اجرای پیچیده‌ترین عملیات‌های ترکیبی در کانون‌های قدرت صهیونیستی است و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر او تحمیل می‌کند.

بی‌شک این پیروزی و رعب و وحشتی که بر اردوگاه صهیونیزم مستولی شد (وَ قَذَفَ فی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنینَ) نتیجه و ثمره توسل و تمسک به ساحت قدس ربوبی و تجلی خاص الهی بر سپاه اسلام است که امروز در قامت جوانان فلسطینی متبلور شده است و جای دارد به پاس این پیروزی بزرگ بر آستان ربوبیش سر تعظیم فرود آورده و با خضوع و خشوع صورت برخاک نهاده سجده شکرش بجا آوریم که «بَلَىٰ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَیَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ».

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، همانند یک هیولای دیو سیرت مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و بدنبال قتل عام مردم غزه و بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق، آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید؛ لذا ضمن محکوم کردن این اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام می‌کنیم:

۱. اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتاً پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این وحشی‌های جنایتکار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌هایی که سال‌ها در پس ژست‌های دروغین حقوق بشر و انسان دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی، ولی امر مسلمین یک سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملت‌ها و نسل‌ها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»

۲. وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور از طریق رایزنی و برقراری ارتباط با سران کشور‌های اسلامی، سازمان‌های مرتبط و حامی فلسطین؛ شخصیت‌ها و فرهیختگان و کشور‌های آزادی‌خواه، راهکار‌های حمایت از مردم مظلوم غزه در حوز‌های مختلف را بررسی و اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه حرکت‌های ددمنشانه رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی صورت گیرد.

۳. دستگاه دیپلماسی کشور با فعال سازی دیپلماسی عمومی و برقراری ارتباط با گروه‌های اسلامی و شخصیت‌های موثر سیاسی و علمی- فرهنگی و همچنین موحدان و آزاد‌ی‌خواهان جهان، ضمن تبیین جنایات ددمنشانه ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات ضدبشری این رژیم و اعلام حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی بعنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنایت، در مورد ادامه تعرض و کشتار مردم مظلوم، هشدار‌های لازم به رژیم صهیونیستی داده خواستار جلوگیری و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شون د.

۴. صحنه امروز فلسطین و غزه مظلوم یک امتحان تاریخی برای تمامی جهانیان بویژه سران کشور‌های اسلامی است این رژیم خون آشام در پیش چشم جهانیان به جبران ضربه گیج کننده‌ای که از رزمندگان فلسطینی خورده است در نهایت پستی و رذالت به جنایات وحشیانه‌ای دست میزند که کمتر در تاریخ سابقه داشته است لذا باید با قطع منابع انرژی و مراودات اقتصادی و تحریم همه جانبه ضمن وادارکردن آن از ادامه کشتار انسان‌ها بویژه کودکان، در پایان بخشیدن به حیات ننگین این جرثومه فساد تسریع کرد.

۵. تمامی گروه‌های اسلامی در لبنان، مصر، عراق و دیگر کشور‌های اسلامی ضمن آمادگی کامل برای هرگونه حمایت از مردم غزه، با فضاسازی مناسب خواستار حمایت‌های مردم و سران کشور‌های اسلامی و کشور متبوع خود شوند.

۶. باتوجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و محاصره کامل باریکه غزه، ضروری است هلال احمر جمهوری اسلامی با هماهنگی دستگا‌های مسئول و انجام رایزنی با مجامع بین‌المللی، اقدامات لازم برای کمک، حمایت و مداوای مجروحین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را فراهم نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
دم همتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر منافق و مرگ بر دشمن ملت شریف ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
سازمان حقوق بشری کر و کور شدن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۰۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
سلام
تو رو خدا پیگیر این خبر باشید. تو کرمانشاه قرص وارفارین پیدا نمیشه ، ما بیماران قلبی چکار باید بکنیم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
هم تابلو طوفان القصی دستشه هم میگه نباید بزنه مصداق بارز هم خرما میخواد هم خرمالو
Iran (Islamic Republic of)
عل
۱۶:۱۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
الان وقت دفاع از مردم فلسطین است و باید به غزه رفت تا از آنها دفاع کرد. وگرنه شعار هیچ دردی دوا نمی کند. اگر کسی ایمان واقعی و راسخ به اسلام داشته باشد لحظه ای درنگ نخواهد کرد بویژه زمانیکه کودکان و زنان مسلمان توسط یک رژیم ستمگر قتل و عام می شوند. همگی دروغ می گوییم و ایمان همگی ما سست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
مغز منافقین کشش کار دیگه ای رو نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
مرگ براسرائیل وطرفداراش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
مرگ براسرائیل وطرفداراش
Iran (Islamic Republic of)
کرجان
۱۵:۰۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
فلسطین پیروز است،اسرائیل نابود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
حضور پرشکوه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
زنده باد مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
این کارا هیچ دردی از غزه رو کم نمیکنه . موشک بزنید به اسرائیل تحش میخواد جنگ بشه . یا میکشیم یا کشته میشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
ازش می پرسه پیامت به مردم غزه چیه و اون جواب میده ما اینجا هستیم!
چرا نمیرین غزه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
راهپیمایی که هرسال انجام می شود حداقل موشک روانه اسرائیل کنید وکاراسراییل را یکسره نمایید
Finland
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
واقعا همه تهران اومدن.آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
چرا اینها به جنگ نمی روند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
اول باید شما منافقین و خود تحقیر ها و خود فروخته ها رو از بین ببریم بعد عازم جنگ خواهیم شد، افتاد نفوذی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
خیلی باید فکر کنی ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
K
۱۲:۳۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
به جای اینکارا و هزینه ی بیت المال به فکر ارزانی و معیشت باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرایبل شیطان غاصب
فلسطین پیروز است
اسراییل نابود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
تصویر از بالا هم نشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
.اسرائیل نابوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
چقدرمردم اومدند فک کنم کل تهران اومدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
سیزده میلیون نفر امروز در میدان امام حسین جمع شدن
آخرین اخبار