طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را در هم شکست

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب در هم شکسته شده و بزرگترین مبنا و مصداق وحدت، حمایت همه مسلمانان از برادران اهل سنت خودشان در فلسطین ‌است.

  رضا شریفی در جمع اقشار مختلف مردم شهرستان لاشار با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان با مردم استان اظهار داشت: وحدت و امنیت ۲ نعمت بزرگی است که مردمان این منطقه نشان داده اند، که قدردان این ۲ نعمت بزرگ هستند.

وی با مخاطب قرار دادن جوانان و نوجوانان تاکید کرد: شما آیندگان این منطقه باید قدر بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان تان که مردمانی خوشنام، قدرشناس و با بصیرت هستند را بدانید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: با تمام قوت مسوولان استانی پیگیر مسائل موجود در سطح شهرستان و استان از جمله موضوعات راه‌سازی، آب، گاز و مصوبات سفرها هستند.

وی تصریح کرد: گسترش زیرساخت‌ها، بهره برداری از معادن، گسترش خطوط ارتباطی، موضوعات مرتبط با کشاورزان منطقه با نگاه و روحیه اخوت، برادری که در نگاه مردمان این منطقه است، گسترش می‌یابد.

شریفی خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه مردم قدرشناسی داریم مسوولان نیز با خدمت صادقانه و جهادی قدردان چنین مردم با بصیرتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران پشت میز نشین و قومیت گرا در این برهه جایگاهی نخواهند داشت، تاکید کرد: مدیران باید با حضور در میدان و کنار مردم، و با خدمت صادقانه، جهادی و خستگی‌ ناپذیر در خدمت مردم باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان مورد توجه مسوولان عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی بیان کرد: کارهای بزرگ و زیرساختی از جنوب تا شمال سیستان و بلوچستان در حال انجام است و تیم مدیریتی استان نیز در میدان حضور دارند.

شریفی با اشاره به دلایل عقب ماندگی سیستان و بلوچستان یکی از عوامل اصلی را امنیتی شدن استان بویژه در دهه ۸۰ عنوان کرد و افزود: اهمیت امنیت حفظ وحدت، انسجام اجتماعی و نخبگانی به دلیل اینکه استان در مسیر توسعه قرار گرفته این دوره بسیار حساس و جدی‌تر از دوره‌های دیگر است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی و حمایت از گروه جهادی حماس تصریح کرد: هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب در هم شکسته شده است و بزرگترین مبنا و مصداق وحدت، حمایت مسلمانان از برادران اهل سنت خود در فلسطین ‌می‌باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دشمنان ما دنبال این بودند که خاورمیانه جدیدی را رقم بزنند بیان کرد: هیمنه پوشالی امنیتی اسرائیلی‌ها در هم کوبید شده و این شکست مفتضحانه‌ اطلاعاتی، امنیتی، عملیاتی و سیاسی ثمره وحدت و مقاومت و یکپارچگی ملت‌های اسلامی است.

وی افزود: ما ایمان داریم به حرف مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و شما جوانان انشالله در مسجد الاقصی نماز خواهید خواند.

شریفی با سپاس از مردم بصیر لاشار اظهار کرد: انتخابات یک حماسه بزرگی است که استان سیستان و بلوچستان همواره در مشارکت، رقابت، سلامت انتخابات و امنیت آن سربلند بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.