شرکت ۴۷۸۰ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان در کرمان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ۴ هزار و ۷۸۰ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان شمال استان کرمان به رقابت پرداختند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، طوسی بازرس وزارت راه و شهرسازی، هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی و با شرکت ۴۷۸۰ نفر به کار خود پایان داد.

رضا حافظی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در روز‌های ۲۰ و ۲۱ مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور ۴ هزار و ۷۸۰ نفر در شهر‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این آزمون را صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در ۷ رشته مهندسی، معماری صلاحیت‌های نظارت و اجرا، عمران صلاحیت‌های نظارت، محاسبات، اجرا، تاسیسات مکانیکی صلاحیت هایطراحی، نظارت و اجرا، تاسیسات برقی صلاحیت هایطراحی، نظارت و اجرا، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک عنوان کرد و افزود: آزمون تستی ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شمال کرمان برگزار شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، آزمون فوق در شهر‌های کرمان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، شهر سیرجان دانشگاه پیام نور و شهر رفسنجان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مذکور برگزار شد.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان این آزمون ۴ هزار و ۷۸۰ نفر بود که از این تعداد یک هزار و ۲۱۸ نفر را خانم‌ها و ۳ هزار و ۵۶۲ نفر را آقایان تشکیل دادند.

 این آزمون در روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ سال ۱۴۰۲ در محل‌های مذکور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.