حضور۱۳کرمانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از حضور ۱۳ کرمانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ خبر داد.

میثم پاریزی با اشاره به اینکه ۲۴ مهرماه به نام روز ملى پارالمپیک در تقویم ملى ایران ثبت شده است، این روز را به معلولان و جانبازان تبریک گفت.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی و هفته پارالمپیک، به ورزشکاران، قهرمانان و افتخارآفرینان معلول و جانباز کشورمان که سرمایه ملی محسوب می‌شوند، افزود: ورزشکاران جانباز و معلول انسان‌هایی هستند که از هر فرصتی برای بالندگی و تعالی بهره می‌گیرند تا با مبارزه با محدودیت‌های فیزیکی ثابت کنند که خواستن توانستن است و قله‌های افتخار تنها، با اراده است که فتح می‌شوند.

پاریزی به حضور کرمانی‌ها در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت:طی حکمی ازسوی دکتر غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، دکتر کمال جوانمرد، سرپرست دبیر اجرایی این کمیته به عنوان سرپرست کرمانی کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ منصوب شد.

وی افزود:همچنین سعید افروز، سینا منشازاده، سینا ضیغمی، ابوالفضل نگارستانی، محمد امین رحیم زاده، خلیل شهریار نسب و صادق رحیمی در بخش آقایان و زهرا نعمتی، بتول خلیل زاده، معصومه ملایی و فاطمه عباسی در بخش بانوان به عنوان ورزشکار و سید مهدی شاهرخی به عنوان مربی پارادوومیدانی نمایندگان دیار کریمان در مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین هستند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، توفیقات و درخشندگی جامعه پارالمپیک ایران به ویژه کرمان هم، چون گذشته و حتی بهتر از آن مایه غرور و افتخار ایران اسلامی در سراسر دنیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.