وزیر خارجه آمریکا که الان در اراضی اشغالی به سر می‌برد اهداف بایدن از سفر به تل آویو را اعلام کرد.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، در شرح اهداف جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سفر به اراضی اشغالی گفت: او در یک لحظه حساس برای اسرائیل، منطقه و جهان به اینجا می‌آید.

 براساس گزارش آناتولی، بلینکن ۵ هدف بایدن را برای سفر به اراضی اشغالی روشن کرد. بلینکن در بیانیه‌ای گفت: «او به اینجا می‌آید تا کار‌هایی را انجام دهد: اول، رئیس‌جمهور همبستگی آمریکا با اسرائیل و تعهد دقیق ما به امنیت آن را مجدداً تأیید خواهد کرد».

در همین راستا، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که بایدن به صراحت اعلام خواهد کرد که رژیم صهیونیستی حق و حتی وظیفه دارد از مردم خود در برابر حماس دفاع  و از حملات آینده جلوگیری کند. «رئیس‌جمهور از اسرائیل خواهد شنید که برای دفاع از مردمش به چه چیزی نیاز دارد، زیرا ما به همکاری با کنگره برای برآوردن این نیاز‌ها ادامه می‌دهیم.»

وی افزود: دوم، بایدن پیام صریح ما را به هر بازیگری اعم از دولتی یا غیردولتی که سعی می‌کند از این بحران برای حمله به اسرائیل سوء استفاده کند، تایید می‌کند که این کار را نکنند.

 بلینکن ادامه داد که سومین دلیل بایدن از سفر به اراضی اشغالی این است که رئیس جمهور آمریکا به هماهنگی نزدیک با شرکای صهیونیست خود برای اطمینان از آزادی اسرای حماس به عنوان یک تلاش انسانی ضروری ادامه دهد.

بلینکن اعلام کرد: چهارم، رئیس جمهور بایدن خلاصه‌ای جامع از اهداف و استراتژی اسرائیل در جنگ دریافت خواهد کرد و پنجم، رئیس جمهور از اسرائیل خواهد شنید که چگونه عملیات خود را به گونه‌ای مدیریت می‌کند که تلفات غیرنظامیان را کاهش دهد.

وزیر خارجه آمریکا طوری وانمود می‌کند که گویا واشنگتن نگران غیرنظامیان است این درحالیست که بنابر اعلام منابع رسمی در فلسطین تاکنون براثر بمباران‌های مناطق مسکونی غزه توسط صهیونیست‌ها بیش از ۲۵۰۰ غیرنظامی اعم از نوزادان، کودکان و زنان شهید شدند.

حتی روز گذشته دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که ذخیره سوخت در تمام بیمارستان‌های نوار غزه تنها برای ۲۴ ساعت کافی است. توقف ژنراتور‌های پشتیبان در بیمارستان‌های نوار غزه هزاران بیمار را در معرض خطر مرگ قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است.
این روز‌ها شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطینی هستیم.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت دولت‌های غربی و آمریکا در حال وقوع است و ما به شدت این جنایات را محکوم می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا انجام می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها و آمریکا و غرب در جنگ نوارغزه اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه بوده است.از ۴ روز گذشته تاکنون بیش از ٢۶٠ کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند؛ یعنی هر ٢٠ دقیقه یک کودک کشته‌شده و شمار شهدای غزه به ۱۹۴۹ نفر رسیده است تاکنون بیش از ۴۲۳ هزار تن در نوار غزه آواره شده‌اند سوال اینجاست پس مدعیان دروغین حقوق بشر و هم سازمان های بین المللی کجا هستند و سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
حمله رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان کشتار و بمباران و قتل عام در نوارغزه کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده است.
حمله رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در جنوب لبنان کرد و نشان داد که صهیونیست ها جنایتکار بویی از انسانیت نبرده است.
هدف قرار دادن زنان و کودکان توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود
هدف قرار دادن خبرنگاران توسط ارتش رژیم صهیونیستی برای صهیونیست ها گران تمام می شود
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۴ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
جو بایدن جنایتکار هم در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.
کسانی که تاکنون همه جانبه با صهیونیست ها جنایتکار همکاری می کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
آخرین اخبار