کاروان مردمی از خراسان تا فلسطین حرکت خود را آغاز کرد

کاروان مردمی از خراسان تا فلسطین حرکت خود را از میدان شهدای شهر مشهد آغاز کرد که مردم شهرهای مختلف کشورمان در طول مسیر دعوت به همراهی می‌شوند.

حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی مسئول هماهنگی کاروان مردمی از خراسان تا فلسطین گفت: از سال ۱۳۹۳ برنامه حرکت کاروان‌های پیاده از مشهد برای حضور در مراسم اربعین حسینی و با شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» برنامه ریزی و اجرا شده است.

او افزود: پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی که موجب فروپاشی هیمنه دروغین رژیم اشغالگر قدس شد، حرکت‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه شکل گرفت.

مسئول هماهنگی کاروان مردمی از خراسان تا فلسطین ادامه داد: برنامه این کاروان مردمی بدین صورت است که در داخل شهر‌ها و در طول مسیر به صورت پیاده‌روی و بین شهر‌ها نیز حرکت خودرویی خواهند داشت تا به این روش مردم دعوت به همراهی شوند.

جهانشاهی بیان کرد: حرکت این کاروان امروز از میدان شهدای شهر مشهد پیاده به سمت بارگاه منور رضوی آغاز شد و در ادامه به سمت میدان ۱۵ خرداد ادامه پیدا کرده و سپس افراد با خودرو‌های شخصی حرکت خود را ادامه می‌دهند.

او تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این کاروان مردمی امشب در شاهرود خواهد ماند و صبح روز پنجشنبه با رسیدن این کاروان به تهران حرکت پیاده خود را از میدان خراسان به سمت میدان فلسطین آغاز می‌کنند.

مسئول هماهنگی کاروان مردمی از خراسان تا فلسطین تاکید کرد: اولویت اول ما حرکت زمینی به سوی مرز عراق و از آنجا تا سوریه و از سوریه تا فلسطین است، زیرا هدف ایجاد موجی از حرکت‌های مردم کشور‌های مختلف به سوی مرز سوریه و فلسطین اشغالی است تا دریایی از انسان‌های غیور با حضورشان، عالم را از ننگ رژیم صهیونیستی پاک نموده و اسراییل را از صفحه روزگار محو کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.