سپاه پاسداران پیگیر تامین آب پایدار برای استان سمنان است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تامین آب سالم و پایدار برای استان سمنان از طریق انتقال بین حوضه‌ای در دستور کار سپاه کشور است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در حاشیه آیین معرفی فرمانده سپاه قائم(عج) استان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات مردم و ارتقای خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف همراه دیگر بخش‌ها است و یکی از موارد مهم تامین آب آشامیدنی پایدار و سالم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: روش‌های مختلف در زمینه تامین آب پایدار از جمله انتقال آب بین حوضه‌ای، شیرین کردن آب دریا و سپس انتقال به نقاط مختلف کشور مطرح است که این روش‌ها در برخی مناطق انجام و در تعدادی از مناطق کشور اجرای این طرح آغاز شد و همه این روش‌ها برای استان سمنان نیز در دست پیگیری و بررسی است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران با همکاری وزارت نیرو اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۰ هزار روستا و مناطق محروم کشور را از سال ۱۴۰۲ آغار کرد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تکمیل ‌شود.

سردار فدوی یادآور شد: سمنان جزو استان‌هایی است که در طرح آبرسانی روستایی سهم دارد و طرح‌های دست اجرا در این استان دارای پیشرفت فیزیکی بالا است.

برچسب ها: تامین اب ، اب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.