وضعیت نامناسب تهویه در تونل های دو قلوی شبلی

فرماندار شهرستان بستان آباد بر رسیدگی اساسی به مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: وضعیت نامناسب تهویه در تونل های دو قلوی شبلی، باعث بروزمشکل درامدادرسانی نیروهای امدادی به حادثه دیدگان می شود.

توری  در جلسه رسیدگی به مشکلات آزادراه پیامبر اعظم(ص) و کارکنان عوارضی که با حضور مدیرعامل این آزادراه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت:وضعیت آسفالت آزادراه پیامبر اعظم(ص) علی الخصوص مسیر هشترود به بستان آباد وضعیت مناسبی نداشته و باید بزودی رفع گردد.

 صادقی مدیر عامل آزادراه پیامبر اعظم (ص)  نیز در این جلسه از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومانی بودجه به آزادراه پیامبر اعظم خبر داد و افزود: با پیگیری مسئولین استانی از جمله فرماندار بستان‌آباد ۳۰۰ میلیارد تومان جهت بهسازی و مرمت آسفالت و ایمنی آزادراه پیامبر اعظم اختصاص یافته که بنا به درخواست فرماندار این شهرستان با توجه به وضعیت نامناسب مسیر هشترود به بستان آباد قول مساعد داده شد که مرمت و بهسازی این مسیر در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین قول مساعد برای حل مشکلات پیش رو آمده برای کارکنان عوارضی آزادراه پیامبر اعظم (ص) داده و گفت انشاءالله با پیگیری‌های لازم بزودی بخشی از مشکلات این عزیزان رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار