رفع تصرف بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در سیرجان

رئیس منابع طبیعی سیرجان گفت: بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی سیرجان با اجرای دستور قضایی از دست متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

 مهران میر شاهی گفت: به دنبال پایش مستمر اراضی ملی از سوی پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان و با هدف حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی با اخذ دستور قضائی، بیش از  ۱۲۰ هزار متر مربع از اراضی  شهرستان سیرجان خلع ید و رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

او حفاظت و صیانت از اراضی ملی را وظیفه مهم و ذاتی این اداره عنوان کردو افزود: با مشاهده هر گونه تخریب  و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیرجان تصریح کرد: مردم طبیعت دوست می‌توانند با تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار