تشکیل ۴۹ هیات اجرایی انتخاباتی در آذربایجان غربی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: هیات‌های اجرایی ۴۹ حوزه فرعی و اصلی انتخاباتی استان تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخابات اذربایجان غربی در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به آغاز نام نویسی الکترونیکی داوطلبان انتخابات مجلس گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر و مطابق زمان بندی انجام شده، هیات‌های اجرایی ۴۹ حوزه انتخاباتی استان تشکیل شده است.

رضا ابراهیمی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در حوزه های دهگانه انتخابیه در استان آذربایجان غربی اندیشیده شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم بی طرفی مجریان انتخابات، اظهار کرد: صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت مهم، اصلی اساسی است و در برگزاری انتخابات باید بیش از هر چیز رضای خداوند متعال را در نظر بگیریم.

ابراهیمی ادامه داد: شعب اخذ رأی را با توجه به آمار و وضعیت شعب در دوره‌های گذشته به خوبی باید آسیب‌شناسی شوند و اطلاعات لازم را در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند تا در زمان برگزاری انتخابات از بروز هر گونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

در این جلسه روسای کمیته‌های ستاد انتخابات و تعدادی از فرمانداران نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را ارائه کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۱۱ اسفند امسال همزمان با سراسر کشور در ده حوزه انتخابیه آذربایجان غربی برای انتخاب دوازده نماینده برای مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.