بارش باران پاییزی بدون هیچ خسارتی در مازندران + فیلم

بارش باران پاییزی که از دیشب در مازندران آغاز شده است بدون هیچ خسارتی سبب آبگرفتگی معابر برخی مناطق استان و بالا آمدن آب رودخانه ها شده است.

محمدی مدیر کل مرکز مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: بارش باران که از دیشب در سراسر استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد هیچ خسارتی به زیرساخت‌های استان وارد نکرده است.

او با بیان اینکه بیشترین میزان باران در نوشهر با ۴۸ میلی متر گزارش شده است، افزود: باران در برخی شهر‌های استان منجر به آبگرفتگی معابر و بالاآمدن آب رودخانه‌ها شده است.

محمدی ادامه داد: همه راه‌های ارتباطی استان اکنون باز و تردد در آن جریان دارد.

هواشناسی مازندران دیروز با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: آسمان استان از عصر پنجشنبه تا عصر جمعه با بارش باران گاهی شدید و در مناطق کوهستانی با بارش برف و احتمال تگرگ همراه خواهد بود.

بر اساس این هشدار آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب محلی در مناطق ساحلی، سیلابی شدن رودخانه ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، احتمال اختلال در تردد‌های جاده‌ای و خسارت به سازه‌های کم مقاوم را از مخاطره این سامانه جوی است.

هواشناسی مازندران به شهروندان توصیه کرد علاوه بر مقاوم سازی سازه‌های کم مقاوم در تردد‌های جاده‌ای احتیاط و از اسکان یافتن در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

برچسب ها: آبگرفتگی سیل ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار