خسارت سیلاب در غرب مازندران

سیل دیشب به زیر ساخت‌های شهر‌های عباس آباد، سلمانشهر و کلارآباد خسارت وارد کرد.

جواد اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد گفت:سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، سلمانشهر وکلارآباد خسارت وارد کرد.

او با بیان اینکه این سیل یک مصدوم (زن ۳۷ ساله) داشت، افزود: بارندگی روز گذشته از ساعت ۱۷ عصر آغاز شد و حدود ساعت ۲۰ شب به پایان رسید.

اصلانی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ میلیمتر باران در این شهرستان به ثبت رسید، گفت: به حدود ۷ روستا در بخش‌های عباس آباد، سلمانشهر و کلار و حوزه شهری کلارآباد از ۲۰ تا ۷۰ درصد خسارت وارد شده است.

فرماندار شهرستان عباس آباد همچنین از تعطیلی مدارس شهیدان جعفرنژاد و زرودی در کلارآباد و همچنین حضرت آمنه (س) و شهید نقیب پور در بخش مرکزی خبر داد و افزود: میزان خسارت وارده پس از بررسی اعلام خواهد شد.

اصلانی گفت: تخریب گوشواره‌های چندین پل روستایی و شهری باعث شد تا تمهیدات لازم برای دسترسی مردم به راه‌های ارتباطی اجرا شود.

او از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جلسه اضطراری ستاد بحران شب گذشته خواست تا میزان خسارت وارد را بررسی و اعلام کنند.

فرماندار شهرستان عباس آباد افزود: در حال حاضر پل، آب آشامیدنی ۱۰۰ خانوار و ۸ سایت ایرانسل در کلارآباد و همچنین آب آشامیدنی تیلا کنار و همچنین روشنایی سلمانشهر قطع است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در صدد رفع آن می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.