آخرین تحولات بازار میوه و صیفی در آستانه دومین ماه پاییز

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: بنابر پیش‌بینی‌های قبلی، قیمت خرید میوه از کشاورزان نسبت به ماه قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مصطفی دارایی نژاد گفت: براساس پیش بینی های قبلی، قیمت خرید میوه از کشاورزان در آستانه آبان ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گفته او، با توجه به فراوانی عرضه و افزایش حداقل ۱.۵ برابری تولید نسبت سال قبل پیش بینی می شود که قیمت میوه و صیفی تا پایان آبان تغییری نداشته باشد.

دارایی نژاد قیمت کنونی هرکیلو نارنگی را ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو پرتقال شمال ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، خرمالو ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان، لیموشیرین ۲۰ تا ۳۰ هزارتومان، کیوی ۳۰ تا ۳۷ هزارتومان، انار ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، انگور بی دانه زرد و قرمز ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، انگور عسگری ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، پرتقال جنوب ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان و ازگیل ۷۰ تا ۸۵ هزارتومان است‌.

رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت میوه های وارداتی تغییری نداشته است، گفت: نرخ کنونی هرکیلو موز اکوادور ۵۵ تا ۵۷ هزارتومان، موز هندی ۴۵ تا ۵۵ هزارتومان، هرکارتن آناناس ۶ تایی ۹۰۰ هزارتومان تا یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان و نارگیل ۳۰ تا ۳۵ هزارتومان است.

او قیمت کنونی هرکیلو جانا را ۶ تا ۱۰ هزارتومان، خربزه ۵ تا ۱۳ هزارتومان، طالبی ۴ تا ۱۰ هزارتومان و هندوانه ۲ تا ۷ هزارتومان اعلام کرد.

دارایی نژاد گفت: هم اکنون هرکیلو شلیل با نرخ ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، گلابی بیروتی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، هلو ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، خیار ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان و آلو شابلون ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

او گفت: بنابر آمار شب گذشته ۱۳ هزارتن ورودی بار میدان مرکزی بود که خوشبختانه تمام آن به فروش رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار