فراخوان ارسال آثار به جشنواره رسانه و عدالت اعلام شد

معاون قضایی دادگستری کرمان گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود از یکم الی ۱۵ آبان ماه را به نشانی الکترونیکی Edalat.kr۹۶@gmail.com ارسال کنند.

محمد باقر اسلامی به جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه استان کرمان فعال در خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌های محلی، روزنامه‌های سراسری، هفته نامه ها، دو هفته نامه‌ها و ماهنامه ها) در پنج بخش به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به جشنواره در دو قسمت کمی و کیفی مورد ارزیابی هیئت داوران قرار می‌گیرند، اعلام کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار برگزیده خود را در ۵ بخش: خبر، تیتر، (گزارش، مصاحبه، یادداشت)، تولیدات چند رسانه‌ای ازجمله (اینفوگرافیک، پوستر– گزارش تصویری، عکس – گزارش ویدئویی و کلیپ) و همچنین بخش ویژه شامل نقد عملکرد و فعالیت‌های قوه قضاییه با محوریت سند تحول وتعالی قوه قضاییه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری استان کرمان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزییات فراخوان جشنواره به سایت دادگستری استان کرمان به نشانی https://dadgostari-kr.eadl.ir مراجعه کنند.

 وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری استان کرمان مستقر و آماده پاسخگویی به سوالات خبرنگاران است، افزود: شماره تماس‌های ۳۱۲۲۶۶۰۱_۰۳۴۳۱۲۲۶۶۰۲ از ساعت ۷:۱۵ صبح الی ۱۳:۴۵ دقیقه پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌باشد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار