شناسایی ۵ واحد متخلف گران فروشی چادر مسافرتی در تایباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: در روز‌های پس از زلزله اخیر، تعداد ۵ واحد متخلف در رابطه با گران فروشی چادر مسافرتی شناسایی شدند.

جواد پشتیبان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: تاثیر زلزله‌های اخیر افغانستان بر تایباد و تمایل مردم به اسکان در بیرون از منازل، سبب افزایش تقاضای این کالا در سطح این شهرستان شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد افزود: به همین دلیل گشت‌های مشترک صمت و اتاق اصناف روانه بازار خرید و فروش چادر مسافرتی و به ویژه واحد‌های لوازم خانگی و کیف و کفش شدند تا از نحوه عرضه و تقاضای این کالا بازرسی به عمل آورند.

وی ادامه داد: در این گشت‌های مشترک، تعداد ۳۴ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که ۵ واحد به علت گران فروشی، عدم ارائه فاکتور و درج نکردن قیمت متخلف شناخته شدند.

پشتیبان بیان کرد: برای این تعداد واحد، پرونده تخلف تشکیل شد و به اداره تعزیرات حکومتی تایباد معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد تصریح کرد: ارزش مجموع این پرونده‌های تخلف ۸۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و اداره تعزیرات حکومتی میزان جریمه این واحد‌های صنفی را تعیین خواهد کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روز‌های بحران بیشتر از هر چیزی، همکاری و تعامل با مردم را می‌طلبد و بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک از بازار و واحد‌های صنفی ادامه دار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.