توسعه کرمانشاه با استفاده از ظرفیت مجمع خیرین کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : باید از ظرفیت مجمع خیرین کشور برای توسعه استان استفاده کنیم.

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت مجمع خیرین کشور در استان، گفت : باید از ظرفیت‌های این مجمع برای توسعه استان در حوزه‌های مختلف از جمله گسترش و تجهیز فضا‌های آموزشی استفاده کنیم.

وی از نمازخانه‌های مدارس به عنوان کانون شروع فعالیت‌های تربیتی یاد کرد و افزود: باید به سمت تجهیز نمازخانه‌های مدارس برویم تا از طریق این کانون‌های فرهنگی در جهت پرورش انسان‌های در تراز انقلاب پیش برویم.

شعبانی با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید در برنامه آموزش و پرورش باشد، گفت: آموزش و پرورش باید به سمت انجام فعالیت‌های نتیجه محور برود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ارتباط گیری با بدنه مردم را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: اگر آموزش و پرورش کمبود‌ها و مشکلات را با اولیای دانش آموزان در میان بگذارد، در عین حال که امکان حل مشکلات توسط خانواده‌ها فراهم خواهد شد، از بروز نارضایتی در جامعه جلوگیری خواهد شد.

وی سپس با اشاره به فعالیت چشمگیر آموزشگاه‌های آزاد در استان، گفت: امروز این آموزشگاه‌ها به رقیبی برای دستگاه تعلیم و تربیت تبدیل شده و گا‌ها معلم‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت را نقد هم می‌کنند که اصلا به نفع سیستم تعلیم و تربیت نیست.

شعبانی از دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه معلم ساز یاد کرد و افزود: راه اصلی تامین معلم مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت از دانشگاه فرهنگیان می‌گذرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.