هدفگذاری ۴۵ فرصت شغلی دانش بنیان برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۴۵ فرصت شغلی در حوزه فناورانه و دانش‌بنیان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی هدفگذاری شده است.

قیس کوتی  گفت: تعدادی شغل طی پارسال در حوزه دانش بنیان ایجاد شده و اشتغالزایی در این حوزه برای مددجویان این نهاد حمایتی با پرداخت تسهیلات و همکاری شرکت‌های فناورانه به اشتغالزایی در حوزه فناورانه تسهیل شده است.

او  با تاکید بر توسعه مشاغل حوزه دانش بنیان افزود: کمیته امداد برای ایجاد اشتغال در این حوزه، تسهیلات ارزان قیمت به منظور خرید تجهیزات فناورانه پرداخت می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: این نهاد حمایتی در این مسیر از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق نیز برای اشتغالزایی مددجویان کمک می‌گیرد.

کوتی با بیان اینکه از ظرفیت راهبران دانش‌بنیان برای اشتغالزایی مددجویان استفاده می‌شود، گفت: از شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه به عنوان مجری طرح‌های اشتغالزایی و هدایت شغلی مددجویان بهره گیری خواهد شد.

او ادامه داد: راهبری شغلی زمینه را برای ایجاد کسب و کار‌های نوآورانه و دانش‌بنیان فراهم می‌کند و برای مجریان طرح‌ها نیز درآمد زایی می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به عمده مشاغلی که در بخش دانش بنیان برای مددجویان ایجاد می‌شود، افزود: مشاغل دانش بنیان بیشتر در حوزه خدمات کشاورزی و پرورش ماهی در استخر‌های کوچک مقیاس بوده است.

 طبق ارزیابی‌های بعمل آمده خوزستان جز سه استان برتر دارای بالاترین عملکرد در حوزه توسعه مشاغل نوآورانه بوده است.

کمیته امداد در سال‌های اخیربه اشتغالزایی در حوزه دانش بنیان و فناورانه برای مددجویان زیر پوشش خود ورود کرده است.

در خوزستان ۱۳۸ شرکت دانش بنیان وجود دارد.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.