قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی آسیب پذیر در شرایط کرونایی را با صرف هزینه ۴۲۶ میلیون تومان پایدار کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، ملامهدی قائم مقام کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت ارتقای شاخص‌های مهارتی بین مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد آذربایجان شرقی ۲ محور توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های مستضعف را با رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان به طور جدی پیگیری می‌کند.

او با اشاره به خدمات این نهاد حمایتی برای پیشگیری از تاثیرات منفی کرونا بر مشاغل مددجویی گفت: در ۹ ماهه امسال  یک هزار و ۲۰ نفر تحت آموزش‌های کسب و کار قرار گرفته اند و برای پایدارسازی طرح‌های اشتغال نیز برای ۶ هزار و ۱۱۵ نفر دوره آموزش کوتاه مدت با توجه به نوع فعالیت ترتیب داده شده است.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: شیوع ویروس کرونا و اثرات زیانبار آن بر روی برخی مشاغل، ما را بر آن داشت تا به دستگیری از آسیب دیدگان بشتابیم و در این راستا از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۲۰۰ طرح شغلی را با صرف هزینه ۴۲۶ میلیون تومان پایدار کرده ایم.

او بازاریابی برای تولیدات مددجویی را یکی دیگر از رسالت‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال برشمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون طی پنج مرحله برگزاری نمایشگاه خوداشتغالی ۱۲۰ طرح شغلی به بازار فروش هدایت شده و برای ۳۰ طرح شغلی نیز بازاریابی مجازی صورت گرفته است.

ملامهدی گفت: با پشتیبانی خیران و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و حمایتی کمیته امداد آذربایجان شرقی در حوزه خودکفایی اقشار محروم کارنامه قابل دفاعی دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.