سیستان و بلوچستان اولویت راهبردی توسعه در کشور است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان اولویت راهبردی توسعه در کشور است، گفت: اقیانوسی از ثروت در این خطه نهفته بوده به طوریکه معادن ناشناخته شده در این استان با ذخایر نفت خوزستان برابری می‌کند.

  رضا شریفی در همایش نقش حماس در مقاومت اسلامی و تجلیل از خادمین مواکب اربعین و خانواده شهدا سلامت با بیان اینکه خون شهدای فلسطینی برکات زیادی داشت و موجب تزلزل هیمنه پوشالی اسرائیل شد، بیان کرد: اقدام اسرائیل و بمباران کردن بیمارستان، کلیسا، مدارس و آمبولانس یک نسل کشی گسترده است که موجب واکنش جامعه جهانی شد.

وی با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومین افزود: شکست مفتضحانه‌ و غافلگیری‌ اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی نتیجه تدبیر فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت حماس بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با آرمان‌های فلسطین و امت رسول الله می‌جنگد خطاب به برخی از روشنفکر نماها افزود: حقایق، وقایع تلخ و ظلمی که به امت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی می‌شود، به عاملی برای گسترش گفتمان آرمان فلسطین منجر خواهد شد، همانگونه که اکنون در جهان اسلام وجدان‌های بیدار به میدان آمده‌اند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت ‌می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های رژیم غاصب اسرائیل در چند دهه گذشته با خطاب قرار دادن جوانان تصریح کرد: طرح ابراهیم برای عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس و طرح خاورمیانه جدید را برای از بین بردن حق مسلمانان فلسطین، سال‌هاست با حمایت آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار