عقلانیت جریان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی قابل ستایش است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، عقلانیت جریان مقاومت طی روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل ستایش است.

  سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در جمع مدیران و فرماندهان سپاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ما امروز در فلسطین شاهد اتفاقاتی بزرگ و شکست سنگین دشمن در عملیات رزمندگان فلسطین هستیم مدعیان حقوق بشر در این بازه زمانی جنایات بزرگی را علیه ملت فلسطین رقم زده‌اند.

وی افزود: در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی عقلانیت جریان مقاومت در روزهای گذشته در عملیات طوفان الاقصی قابل ستایش است؛ آنها بسیار تلاش کردند تا جریان مقاومت را مجبور به تصمیماتی احساسی کنند اما اینگونه نشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جریان مقاومت توانست با اقداماتی بر پایه عقلانیت ضربات سنگینی را به دشمن صهیونیستی وارد کند.

سردار شفائی تاکید کرد: در حوزه مسائل سیستان و بلوچستان با همت بلند و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، توفیقات بسیاری را به دست آوردیم؛ در حوزه های امنیتی با مجاهدت همه عزیزان توانستیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: دشمنان با توجه به شکستی که در سالگرد فتنه سال پیش در کشور خورد؛ امید بسیاری داشت تا بتواند اغتشاشات را به سمت جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان بکشاند که با شکست روبرو شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن با تمام ظرفیتی که در زمینه فضای مجازی و رسانه دارد همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی پای کار بوده است اما ظرفیت فرهنگی و رسانه ای بسیج توانسته است در مقابل آنان به خوبی مقابله کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار