۴ اثر جدید روی موج رادیو نمایش

با آغاز هفته، پخش چهار نمایش رادیویی در شبکه رادیویی نمایش آغاز شد.

از ششم آبان ماه شنونده نمایش «سلوک» از رادیو نمایش باشید.

نمایش رادیویی «سلوک» به نویسندگی محسن سوهانی و تنظیم رادیویی داریوش روحی داستان زندگی یک روحانیِ جوانِ ایرانی است که برای ادامه تحصیل در رشته ادیان به دانشگاهی در لندن می‌رود. با ورود به لندن، یک ژنرال بلند پایه‌ی آمریکایی متهم به قتل می‌شود و نوشته‌ای عربی در کنار جسد او اینطور القاء می‌کند که قاتل یک مسلمان است. با وقوع این قتل پلیس و سرویس‌های امنیتی فعال می‌شوند و رضا نیز در لیست مظنونین قرار می‌گیرد اما...

این نمایش رادیویی به کارگردانی نورالدین جوادیان، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری محمدرضا محتشمی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی محسن بهرامی، شهریار حمزیان، علی زرینی، سینا نیکوکار، ماکان رضایی پور، رامین پورایمان، شیما جان قربان، سیما خوش چشم، حمید یزدانی، مهدی نمینی مقدم، عباس توفیقی، محمد مجدزاده، کرامت رودساز، نورالدین جوادیان، احمد هاشمی، مینو جبارزاده، مریم باقری، احمد لشینی، امیر زنده دلان، بهادر ابراهیمی و فروغ انصاری از ششم آبان ماه ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۰ همان روز تکرار آن است.

پخش نمایش رادیویی «صفر» از رادیو نمایش

از روز شنبه ششم آبان ماه، پخش سریال «صفر» از شبکه رادیویی نمایش آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: سال ۱۳۹۶ است و جلال شفیعی با کلی دردسر و مصیبت و فروختن ماشین و دکه قدیمی‌که داشته در شرکت فرمان خودرو ثبت نام خودرو کرده و منتظر است که با وعده نمایندگی ۱۰۰ روز دیگر ماشینش را تحویل بگیرد، اما این انتظار سال‌ها طول میکشد و او دار و ندارش را هم به باد می‌دهد.

نمایش رادیویی «صفر» به نویسندگی معصومه پاکروان، کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی فرضا آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی صفا آقاجانی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فریبا طاهری، شیما جان قربان، مجید همزه، مهدی نمینی مقدم، احمد لشینی، بیوک میرزایی، حمید یزدانی، شهریار حمزیان، سینا نیکوکار، امیر فرحان نیا از ششم آبان ماه ساعت سی دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۷ صبح همان روز تکرار آن است.

«سقوط» در رادیو نمایش

این هفته شنونده سریال رادیویی «سقوط» از رادیو نمایش باشید.

این نمایش را نسرین میرزایی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: امیر و حامد در خانه تیمی مستقر شده اند که در همسایگی آن‌ها ملیحه از افراد اسبق سازمان در انتظار دختری است که قرار است پیدایش کنند و خانواده بابکان که سه فرزندشان از اعضای کشته شده سازمان بوده اند، قرار است فرشته در فرانسه طبق طرحی که طراحی کرده پس از بازی ایران و آمریکا در جام جهانی پرچم مریم و مسعود را نشان دهند و بعد از آن بمب گذاری در ایران اجرا شود اما.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی سعیده فرضی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، محمدرضا قلمبر، فریبا طاهری، کرامت رودساز، سوسن مقصودلو، سیما خوش چشم، نوشین حسن زاده، مهرخ افضلی، امیر فرحان نیا و معصومه عزیزمحمدی از ششم آبان ماه ساعت ۲۳ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۵:۳۰ دقیقه روز بعد تکرار آن است.

پخش سریال «دوچرخه ۲۸» از رادیو نمایش

این هفته سریال «دوچرخه ۲۸» از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: حمید بعد از تصادف با پیرمرد لحافدوز متوجه دوچرخه ۲۸ پیرمرد می‌شود که برایش آشنا است و گمان می‌برد این دوچرخه متعلق به داییِ شهیدش است. حمید که خود اکنون مربی جودو است خود را به پیرمرد نزدیک می‌کند و متوجه می‌شود پسر پیرمرد جودوکار است، اما پیرمرد را ترک کرده، در آخر متوجه میشود حدسش درست بوده و دوچرخخه متعلق به دایی کاظم است.

«دوچرخه ۲۸» به نویسندگی سیمین بنایی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، کارگردانی بهرام سروری نژاد، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا طاهری از ششم آبان ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱۱ همان روز تکرار آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار