ساخت ۵ طرح اردوگاه‌ و مجتمع تفریحی و رفاهی در گچساران

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران گفت: عملیات ساخت ۵ اردوگاه‌ و مجتمع تفریحی و رفاهی و واحد‌های پذیرایی بین راهی در گچساران در دست اجرا است.

رحیم خردمند با اشاره به پیشرفت کاری ۴۰ الی ۵۰ درصد این طرح‌ها گفت:هم اکنون مرحله نخست مجتمع خدماتی، رفاهی منطقه خیرآباد در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجراست. 
 
خردمند عنوان کرد: برای اجرای این طرح گردشگری امسال بیش از ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شد. 
 
وی گفت: همچنین طرح اردوگاه گردشگری در منطقه تلخاب شیرین این شهرستان به مساحت ۶ هزار متر مربع و ۵۰ درصد پیشرفت کاری در دست اجراست. 
 
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح امسال ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ پرداخت شد. 
 
خردمند بیان کرد: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در منطقه انبارگاه دهستان لیشتر به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با پیشرفت کاری ۴۵ درصد در دست اجراست و تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای اجرای این طرح پرداخت شد. 
 
وی افزود: همچنین روند اداری جهت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ قریب به ۴۰ میلیارد ریال به مجتمع مذکور در دست اقدام است. 
 
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران اظهار کرد: مجتمع خدماتی، رفاهی در منطقه امامزاده جعفر هم اکنون با ۴۰ درصد در دست اجراست سال گذشته سه میلیارد ریال به این طرح گردشگری پرداخت گردید. 
 
خردمند ادامه داد: ۵۷ فقره تسهیلات اشتغالزایی با سود ۱۰ درصد امسال به متقاضیان از محل تبصره ۱۸ پرداخت خواهد شد. 
 
وی گفت: همچنین ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات خانگی به ۶۰ متقاضی در این شهرستان امسال پرداخت می‌شود. 
 
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران اضافه کرد: قریب به ۱۵ زیرساخت گردشگری شامل اردوگاه‌های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی، واحد‌های پذیرایی بین راهی، سرویس‌های بهداشتی، بوم گردی، کمپ‌های اقامتی و باغات تفریحی در این شهرستان وجود دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.