یک میلیارد تومان برای احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان لنده اختصاص یافت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیارد تومان اعتبار اولیه برای احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان لنده اختصاص یافته است و این طرح قرار است دهه فجر امسال کلنگ زنی شود.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین محل اجرای مجتمع فرهنگی هنری در لنده پیش بینی شده و براساس طرح مطالعاتی تدوین شده طرح آن با تمام امکانات مورد نیاز هنرمندان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت عدالت ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی تاکید کرد:ساخت مجتمع‌های فرهنگی هنری به منظور کمک به ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های کوچک لنده در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

شهرستان لنده با ۲۲ هزار نفر جمعیت و ۸۰ روستای دارای سکنه در حدود ۲۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از در مراحل پایانی بودن طرح مطالعاتی و نقشه برداری احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان باشت خبر داد.

درخشان تاکید کرد:تلاش می‌شود عملیات اجرایی این طرح نیز دهه فجر امسال آغاز شود.

زمینی به مساحت هزار و ۴۰۰ متر مربع پشت مصلای شهر باشت برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است.

درخشان ابراز امیدواری کرد که با احداث مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان‌ها زمینه توسعه فرهنگی، رضایت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در شهرستان‌های لنده و باشت فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.