بررسی ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های گردشگری

۲۰ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های گردشگری با رقمی در حدود ۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی و نحوه جذب و پرداخت اعتبارات سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

داریوش فرمانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از معرفی ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری استان کرمانشاه برای پرداخت تسهیلات کمک‌های فنی اعتباری به بانک عامل خبر داد.

داریوش فرمانی، افزود: ۲۰ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های گردشگری با رقمی در حدود ۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی و نحوه جذب و پرداخت اعتبارات سال ۱۴۰۲ نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی  تاکید کرد: معاونت گردشگری این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا در کوتاه‌ترین زمان این تسهیلات به نتیجه برسد.

فرمانی گفت: حمایت از سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری توسط بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این مهم مورد تاکید مسئولین ارشد استانی و کشوری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ادامه داد: رفع ابهامات و موانع اداری حرکت در این مسیر مهم را تسهیل خواهد کرد.

نماینده صندوق کارآفرینی امید هم ضمن تشریح تفاهم نامه منعقده میان دو دستگاه، روند کاری و اقدامات بانک را ارائه کرد و یکی از مزیت‌های صندوق کارآفرینی امید را بازپرداخت بلند مدت این تسهیلات دانست که امتیاز خوبی برای سرمایه گذاران است.

۲ طرح راکد با توجه به برنامه نهضت احیاء پروژه‌های راکد استان، برای اخذ تسهیلات معرفی که با موافقت صندوق کارآفرینی امید به سرانجام خواهند رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.