کرمانشاه آماده میزبانی از رویداد‌های بزرگ ملی و بین‌المللی

استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه از ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری برخوردار است و با توجه به هم‌جواری با بخش عربی و کردی عراق، آماده میزبانی از رویداد‌های بزرگ در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در آیین رونمایی از پوستر کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان هنر راویان غزه که با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیران مجموعه فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد؛ گفت : استان کرمانشاه از ظرفیت‌های متعدد فرهنگی، هنری، تاریخی، میراث فرهنگی و گردشگری در حوزه‌های مختلف برخوردار است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند در این حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: کرمانشاه با دو بخش عربی و کردی عراق همسایه است که یک ظرفیت بزرگ برای برگزاری برنامه‌ها و رویداد‌های مهم فرهنگی و هنری مشترک است.

مقام عالی استان عنوان کرد: استان کرمانشاه در صورت حمایت‌های لازم، بسیار مشتاق میزبانی از برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و منطقه‌ای به‌ویژه با محوریت دانش آموزان است.

وی برگزاری کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان هنر راویان غزه را یک رویداد ارزشمند برشمرد و گفت: کرمانشاه در قالب این رویداد میزبان هنرمندانی از سراسر کشور است.

صحرایی خاطرنشان کرد: اجرای این برنامه ملی درواقع ادای دینی به کودکان و مردم بی‌گناه غزه است و پیامی به وجدان‌های بیدار در دنیا که حامی ملت مظلوم فلسطین باشند.

وی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در تقابل میان حق و باطل، کسانی که خاموش باشند، عملاً همراه باطل هستند.

صحرایی یادآور شد: آنچه این روز‌ها در فلسطین می‌گذرد، یک نسل‌کشی آشکار و یک جنایت عظیم و کم‌سابقه است.

وی یادآور شد: مردم کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی بار‌ها بمباران‌ها و موشک‌باران‌ها را تجربه کرده‌اند و به‌خوبی درد و رنج عظیم مردم غزه را درک می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.