اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان، رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد

اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل، موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد. 

دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل به مناسبت بیستمین سالروز تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور با شعار «ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید»، امروز دوشنبه ۸ آبان ماه در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد. 

در این همایش که رئيس ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر کشور، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند از ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان به عنوان مدیرکل رتبه اول قدردانی شد. 

ابراهیم کریمی این موفقیت را حاصل کار جهادی و بی‌وقفه تمام کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری با بهره‌گیری از پشتیبانی‌های استاندار و مسئولان و مدیران استانی دانست.

او بیان کرد: بسیار خوشحال هستیم که در طول یک سال با کار جهادی و بی وقفه و با رهنمودها و پشتیبانی های فداکار استاندار و جلالی معاون سیاسی و امنیتی و تلاش همه کارکنان اداره کل پدافند غیر عامل ، فرمانداران و دبیران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و با حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق به کسب رتبه اول در بین سی و یک استان کشور شده ایم و توانستیم برگ زرینی بر افتخارات دیار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی بیافزاییم و ان شاءلله با توکل بر خداوند و مدد از شهدا، خصوصا سردار شهید سلیمانی همچنان با انرژی مضاعف راه را ادامه خواهیم داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار