برگزاری نخستین همایش یاد یاران در شیراز + تصاویر

نخستین همایش یاد یاران آیین تجلیل و تکریم اعضای وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران استان فارس با حضور مسئولان لشکری و کشوری در شیراز برگزار شد.

نخستین همایش یاد یاران، آیین تجلیل و تکریم بازنشستگان وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس با حضور مسئولان کشوری ارتش در شیراز برگزار شد.

امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم صراط مستقیم را راهی دانست که اگر هر کدام از ما در آن قرار بگیریم بدون شک رستگار خواهیم شد و با بیان اینکه در طول تاریخ این رسالت بر عهده انبیا بوده است، گفت: امروز در غیاب انبیا و معصومین، ولایت‌فقیه نیابت از پیامبر و معصومین این وظیفه را بر عهده دارد.

او بازنشستگی را در ادامه زندگی همه افراد دانست و تصریح کرد: شاغلان اگر کمکی هم برای بازنشستگان کنند در واقع برای آینده خود قدم‌هایی برمی‌دارند.

امیر حیدری با بیان اینکه فاصله حقوق بازنشسته و شاغلان بسیار کم شده است، اما هنوز هم جای کار دارد ادامه داد: درصدد هستیم که این فاصله را در سال پیش‌رو کمتر کنیم تا نظام هماهنگ حقوقی به واقعیت بپیوندد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عمر رژیم صهیونیستی به ۲۵ سال آینده نخواهد رسید تصریح کرد: رژیمی که شعار انتقال جنگ به سرزمین‌های دیگر میداد امروز نه تنها به این شعار خود تحقق نبخشیده، بلکه گرفتار مسلمان.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه چنین همایشی برای اولین بار در کشور در شیراز برگزار می‌شود، اظهار داشت: در استان فارس بالغ بر ۲۴ هزار نفر بازنشسته ارتش داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار