خروش مردم قم علیه جنایات رژیم صهیونیستی در یوم الله ۱۳ آبان+ فیلم

مردم همیشه در صحنه قم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بر علیه جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها در غزه خروشیدند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

راهپیمایی یوم الله سیزده آبان در شهر مقدس قم ساعت ۹ صبح امروز شنبه همزمان با تجمع اولیه در مصلی قدس این شهر آغاز شد.

هزاران تن از مردم قم ساعت ۱۰ صبح از مصلی قدس راهپیمایی خود را از مسیر میدان جانبازان - خیابان شهدا و خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز کردند.

مردم قم در این راهپیمایی در حالی که پرچم‌های فلسطین و حزب الله را در دست داشتند با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، اسراییل ننگت باد آمریکا مرگت باد، الله اکبر، هیهات منه الذله و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد از جمله شعار‌هایی است که راهپیمایان سر دادند.

جمع کثیری از مردم، مسئولان، روحانیان، ورزشکاران، دانش‌آموزان و فرهنگیان قم همگام با اقصی نقاط کشور در راهپیمایی باشکوه و حماسی بار دیگر اوج خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به منصه ظهور گذاشتند.

از جلوه‌های ویژه این راهپیمایی حضور اقشار و سنین مختلف مردم قم است و با توجه به این که ۱۳ آبان روز دانش آموز نامگذاری شده است هزاران تن از دانش آموزان قمی نیز در راهپیمایی حضور دارند.

برنامه پایانی و اجتماع پرشور مردم قم در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

مردم شهر‌ها و روستا‌های استان نیز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان، خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار اعلان کردند. 

۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده‌است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار