معاون استاندار سمنان:

دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان نماد تداوم مکتب سردار سلیمانی هستند

ریواده گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد جوانان و نوجوانان مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وسط میدان هستند و حمایت خود از جبهه مقاومت و محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی به رهبری آمریکای جنایکار را اعلام کردند.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۱۳ آبان روزی تاریخی و گواه بر دشمنی دیرینه آمریکای جنایکار و استکبار با انقلاب اسلامی، ایران و مردم ایران است و ملت برای استکبارستیزی در راهیپمایی امروز حماسه‌آفرینی کردند و امسال فریاد استکبارستیزی با حمایت از جبهه مقاومت گره خورد.

وی تاکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شکوه حضور آحاد جامعه، صحنه‌ای برای ابراز حمایت مردم از جبهه مقاومت، مردم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

ریواده ادامه داد: اقدام غرورآفرین دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ نشان از بینش، بصیرت و دشمن‌شناسی این قشر داشت که تا پای جان برای پیروزی انقلاب اسلامی ایستادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طبق گزارش‌ها بیش از ۳۰ هزار نفر در مرکز استان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافتند تا فریاد استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت را سردهند و انعکاس شکوه حضور آحاد جامعه مرهون تلاش اصحاب رسانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.