اجتماع خبرنگاران خراسان شمالی در اعتراض به نسل کشی درغزه

نامه خبرنگاران خراسان شمالی در اعتراض به نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل تحویل استاندار خراسان شمالی شد، تا از طریق مجامع بین المللی پیگیری شود.

تعدادی از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه خراسان شمالی دیروز با تجمع در محوطه استانداری جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.
خبرنگاران با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیسم اعلام کردند.
اصحاب رسانه خراسان شمالی در محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس، مظلومیت مردم غزه، فلسطین و انزجار از استکبار را فریاد زده و خواستار پایان دادن به این جنایت‌ها شدند.
خبرنگاران با محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران در حملات اخیر رژیم اسرائیل، اعلام کردند که هدف از به شهادت رساندن خبرنگاران، جلوگیری از انتشار اخبار مربوط به جنایت‌ها است.
استاندار خراسان شمالی هم در اجتماع خبرنگاران و با تاکید بر به حق بودن دفاع مردم فلسطین در برابر ظلم رژیم غاصب گفت: جنایات رژیم اسرائیل در غزه با شکستن تمام قوانین بین الملل همراه است، به شهادت رساندن مردم، کودکان و زنان و خبرنگاران در غزه از طرف آزادی خواهان محکوم است.
حسین نژاد گفت: درخواست خبرنگاران استان برای رساندن پیام به مجامع بین الملل و دفاع از غزه، اجابت می‌شود و این درخواست به مجامع جهانی خواهد رسید.
در حملات رژیم کودک کش اسرائیل به غزه تا کنون ۴۷ خبرنگار به شهادت رسیدند.

برچسب ها: غزه ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.