هدف طرح یاریگران تزریق سبک زندگی سالم و پرنشاط است

فرماندار کوهبنان گفت: از جمله اهداف طرح یاریگران زندگی این است سبک زندگی سالم و پرنشاط را در بین اقشار مختلف جامعه تزریق کنیم.

همایش پیاده روی با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای اداری، مدیر، دبیران و دانش آموزان مدرسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کوهبنان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم امام جمعه کوهبنان گفت: دین مبین اسلام بر ورزش تاکید فراوان دارد به گونه‌ای که نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار در این راستا پیش قدم بودند.

حجت الاسلام حسن ایزدی ادامه داد: کسی که جسم سالم و تنومندی داشته باشد در تصمیم گیری‌ها و انجام کار‌ها با فکر باز و مشورت گرفتن از دیگران بهترین راه را انتخاب می‌کند و در امور زندگی هم موفق‌تر است.

او ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش فضا‌های ورزشی حتی در مناطق روستایی هستیم که این مهم در راستای شناسایی و شکوفایی استعداد‌های ورزشی موثر است.

امام جمعه کوهبنان افزود: مقام معظم رهبری هم بر انجام ورزش مبادرت دارند و هم ورزشکاران را مورد تکریم و تجلیل قرار می‌دهند که این مهم باعث دلگرمی ورزشکاران و افتخار آفرینی بیشتر می‌شود.

فرماندار کوهبنان گفت: طرح یاریگران زندگی در شهرستان در حال اجراست در این طرح به کمک افراد معتاد می‌شتابیم تا با فراهم کردن زمینه ترک، آنان را به آغوش جامعه برگردانیم.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کوهبنان ابراز داشت: از جمله اهداف طرح یاریگران زندگی این است سبک زندگی سالم و پرنشاط را در بین اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان تزریق کنیم.

او خاطر نشان کرد: ورزش یکی از انواع سبک زندگی سالم است که بر سلامت روح و جسم انسان اثر گذار است.

مجید توکلی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: سعی کنید کمتر از گوشی موبایل استفاده کنید بیشتر وقت خود را صرف مطالعه، تحقیق و پژوهش کنید.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سه شنبه هر هفته همایش پیاده روی در یکی از مدارس شهر کوهبنان برگزار می‌شود.

برچسب ها: سلامت ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار