سردار حسن‌زاده:

تهران ۵۶۰۰ دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب کرد

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: در تهران ۲۴ هزار شهید داریم که ۵۶۰۰ نفر آنان شهید دانش‌آموز هستند.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در دومین یادواره شهدای فرهنگیان گفت: شاید حدود ۱۵۰۰ نفر اعزام به جبهه‌ها داشتیم که ۱۵۰ نفر آن‌ها شهید شده‌اند یعنی آگاهانه تصمیم گرفتند که برای دفاع از انقلاب و مردم حرکت و در جبهه حضور پیدا کنند که نمونه آن شهید فهمیده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: این‌ها نتیجه تربیت مومنانه و انقلابی جامعه فرهنگی ما است که چنین آثاری به بار آورده است.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: امروز این موفقیت‌ها، پیروزی‌های برجسته و حیرت‌انگیز و عزتمندانه مقاومت، مجاهدین فلسطین و حماس در فلسطین و غزه را مدیون و مرهون قطرات خون پاک این شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستیم.

وی افزود: این شهدای دانش‌آموز، فرهنگ ایثار و مقاومت را اینگونه بر جای گذاشتند و انتقال دادند که اکنون در همه جهان اسلام شکل گرفته و مورد قبول همه جوانان است که به درستی آن را آموخته‌اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) یادآور شد: امروز می‌بینید که در غزه مقاومت و ایستادگی همه مردم و دانش‌آموزان و معلمان همچنان این مسیر را ادامه می‌دهند.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: به جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی‌مان افتخار می‌کنیم که در همه عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند و پیام برگزاری چنین یادواره‌هایی پیام مقاومت، ایستادگی و پایداری است و این مسیر به خوبی طی می‌شود.

وی یادآور شد: امروز با مدیریت انقلابی و بسیجی که در مجموعه بزرگ، ارزشمند و اثرگذار وزارت آموزش و پرورش حاکم است و با حضور معلمان ایثارگر و فداکار و تبیین‌گر در عرصه انقلاب اسلامی به آینده امیدوار هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
یعنی بچه ها رو فرستادیم جبهه ؟؟
آخرین اخبار