رقابت قصه‌گویان آذربایجان‌غربی آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان با حضور کودکان و مربیان آغاز شد.

زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون در بخش‌های مدرن و کلاسیک، زبان اشاره، آیینی سنتی،۹۰ ثانیه و بین المللی برگزار می‌شود که در مرحله استانی ۲۰۵ نفر آثار خود را در سامانه، بارگذاری کرده اند.

وی با اشاره به شعار جشنواره قصه گویی «با قصه لبخند بسازیم»، افزود: از بین آثار بارگذاری شده در این مرحله،۳۷ قصه در حوزه نوجوانان، بزرگسالان و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در بخش‌های مدرن و کلاسیک، زبان اشاره و آیینی سنتی پایش و با محوریت قصه‌های قرآنی، دینی، مذهبی، روایت اراده ها، آزاد و نام آوران در روز‌های ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در سالن مجتمع شهید فرخی کانون ارومیه رقابت خواهند کرد.

رئیس دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی اضافه کرد: امسال با اضافه شدن جوایز ویژه به جشنواره، شاهد اجرای قصه با موضوع غزه، قصه با تکیه بر لبخند و قصه با موضوع سردار سلیمانی نیز خواهیم بود. مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی، ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

مرحله ملی این جشنواره زمستان امسال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.