مهاباد در جشنواره قصه گویی استان خوش درخشید

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: این شهرستان با ۶ عنوان در بخش‌های مختلف استانی برگزیده بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان شده است.

افسانه بازیار مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۳و ۲۴ آبان ماه در مجتمع شهید فرخی ارومیه برگزار شد و در بخش بزرگسالان بیتا محمد امینی عنوان برگزیده دوم و فاطمه رسولی عنوان برگزیده سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره ۲۰۵ نفر آثار خود را در سامانه بارگذاری کردند، اضافه کرد: شعار جشنواره قصه‌گویی «با قصه لبخند بسازیم» است و در بخش‌های مدرن و کلاسیک، زبان اشاره، آیینی سنتی،۹۰ ثانیه و بین المللی برگزار شده است.

بازیار با اشاره به تعداد افراد برگزیده این جشنواره گفت: میلاد بنگینی رتبه دوم بخش آیینی سنتی در رده نوجوانان و رامان علیپور رتبه دوم بخش مدرن و کلاسیک در رده نوجوانان را بدست آورد.

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در ادامه گفت: همچنین رامین پورمقدمی برگزیده بخش ویژه «لبخند» و در بخش قصه به زبان اشاره آقای افشین مام عبدالله برگزیده شدند.

به گفته مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد، مرحله کشوری این جشنواره قرار است زمستان امسال برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.