هشدار حماس به اسرائیل: آنچه در راه است بزرگتر است

یکی از رهبران حماس گفت: جنگ بین این جنبش و رژیم صهیونیستی در ابتدای راه است و آنچه در راه است بزرگتر است.

«اسامه حمدان» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه گفت که جنگ بین این جنبش و رژیم صهیونیستی «در ابتدای راه است» او همچنین هشدار داد «آنچه در راه است بزرگتر است.»

حمدان همچنین از سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی خواست تا اقدامات لازم برای حفاظت از بیمارستان‌های نوار غزه را اتخاذ کنند. 

به گزارش تله تریدر، وی همچنین درباره ادعا‌های روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر گروگان گیری حماس در بیمارستان رنتیسی اظهار داشت که این ادعا‌ها «وضعیت روانی یک ارتش شکست خورده را آشکار می‌کند.» 

این مقام حماس در واکنش به اظهارات بزالل اسموتریچ، وزیر صهیونیستی درباره کوچ اجبای مردم غزه به کشور‌های دیگر گفت: دشمن صهیونیستی به دنبال کوچاندن ملت فلسطین و تکرار نکبت است. به اسموتریچ می‌گوییم ما در این سرزمین خواهیم ماند و شما بزدل‌ها رفتنی هستید.

وی در پایان ضمن تشکر از ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزاده تاکید کرد که «ما همچنان منتظر تصمیم نشست اضطراری کشور‌های عربی برای شکستن محاصره و دریافت کمک هستیم.»

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت غزه دیروز دوشنبه شمار فلسطینی‌هایی که در نوار غزه به شهادت رسیده اند را ۱۱۳۶۰ تن اعلام کرد که شامل ۴۶۰۹ کودک، ۳۱۰۰ زن و ۶۷۸ فرد مسن است. در همین حال، ۲۸۲۰۰ نفر در غزه از ۷ اکتبر مجروح شده‌اند در حالی که بر اساس آخرین داده‌ها، ۳۲۵۰ نفر از جمله ۱۷۰۰ کودک همچنان مفقود یا زیر آوار هستند.

شمار شهدای غزه پس از حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا افزایش یافت. رژیم صهیونیستی با مطرح کردن این ادعا که زیر بیمارستان الشفا مقر فرماندهی نیرو‌های حماس است، این بیمارستان را بمباران کرد که موجب شهادت شمار زیادی از بیماران، مجروحان و کادر درمان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
قطر و موندن تو بهترین هتل های اونجا بهت ساخته
-
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
خیانت سران کشورهای عربی و ترکیه به مردم فلسطین در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند
-
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
خیانت سران کشورهای عربی و ترکیه به مردم فلسطین در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۳۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
سران حماس میگن // ما اینجا خواهیم ماند // اوخت خودشون فرار کردن رفتن تو کشورهالی ترکیه و قطر و مردم را تنها گذاشتن با اسرائیل بجنگند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
تا دير نشده اسراييل رو بكوبين
-
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
عزیزمن حماس برای کوبیدن این مگسان صهیونیست کافی است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۱۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
چشم اقای اردوغان روشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
فعلا طبق اخبار هم جون مردمتون از دست رفته هم دارید سرزمینتون رو از دست میدید . اون زن و بچه های بیگناه چرا باید قربانی بشن بعد سران حماس راحت بچرخن . اسرائیل رو غافلگیر کردین قبول یه تعدادی هم کشتین ولی نتیجه چی شد داره به نابودی حماس منجر میشه
کاش حداقل قدرت جنگ زمینی داشتید مثل جنگ ویتنام این بی ناموس هارو شکست میدادید و همونجا دفن میکردید که متاسفانه این قدرتم هم ندارید.
بجای این حرفها ما اینکارو میکنیم ما فلان کار و میکنیم به فکر اون مردم بیگناه باشید که دارن قتل عام میشن. شماها با انسان طرف نیستید اونها جنایتکارهایی هستن که به واسطه ثروت زیاد و لابی ها خیلی قوی به راحتی نسل تون رو از بین میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
برو بابا . یازده هزار نفر از غزه قتل عام شدن اونوقت میگی آنچه در راه است بزرگتر است. کی دیگه پس؟ چه وقت؟ بجنبید دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
مرگ براسرائیل . به فرموده قران کریم اسرائیل نابوداست وپیروز این میدان قطعا مردم مقاوم ومظلوم فلسطین بویژه مردم مظلوم غزه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۳۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
ببخشید // تو قرآن اسمی از اسرائیل یا نتانیاهو اورده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
دم حماس گرم گرم با تمام قوا اسرائیل را بکوبید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه در حال حاضر برعکس
آخرین اخبار