نماینده ولی فقیه :

جایگاه سینما در اعتلای جامعه و انتقال مفاهیم دینی ویژه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه روز چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور با اشاره به اینکه سینما جایگاه ویژه‌ای در اعتلای جامعه می‌تواند ایفا کند، گفت: انتقال مفاهیم دینی در قالب این رسانه، اثرگذارتر از بخش‌های دیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: چه بسا گاهی کتاب‌های متعددی در خصوص برخی موضوعات خوانده می‌شود، ولی پس از دیدن فیلم در آن موضوع، تاثیری که فیلم بر ذهن می‌گذارد، بسیار بیشتر و مطلوب‌تر است.

وی به فیلم «به وقت شام» در خصوص مسائل داعش اشاره کرد و ادامه داد: این فیلم به خوبی تصویر داعش را به مردم ایران و دنیا نشان داد که این امر ارزشمند بودن کار در سینما را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خطاب به رییس سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: کار خود را از اولویت دارترین کار‌ها بدانید، زیرا کار سینما و فعالیت دراین حوزه از فعالیت‌های اولویت دار و مهم است و یقین دارم با نیت خیری که دارید، حتما آخرت خود را آباد می‌کنید.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: مطالب دینی که در قالب فیلم مطرح می‌شود تا سال‌های سال درقلب مردم ماندگار می‌شود و خود این ساخت فیلم می‌تواند قیامت شما را آباد کند.

وی گفت: کسانی که در حوزه سینما و فیلم فعالیت دارند، اگر محور را خدای متعال قرار دهند، کارشان در دنیا به ثمر نشسته و همچنین ذخیره آخرت خواهد بود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور برای افتتاح سینما سیمرغ بوکان و همچنین دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و سینما به آذربایجان غربی سفر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.