مدیرکل مدیریت بحران استان تهران:

حاشیه شهر تهران نیازمند سایت‌های اسکان اضطراری است

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اهمیت همپوشانی سایت‌های اسکان اضطراری موجود در محلات، گفت: حاشیه شهر تهران هم نیازمند سایت‌های اسکان اضطراری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران، حامد یزدی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مانور تمرین اسکان اضطراری کلانشهر تهران که در بوستان ولایت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مانور شاهد حضور بیش از ۵۰ دستگاه تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران بودیم.

یزدی مهر با تاکید بر اهمیت برگزاری مانور‌ها در پیشگیری و کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از حوادث غیرمترقبه گفت: برنامه ریزی برای اسکان آسیب دیدگان در مواقع اضطراری از موضوعاتی است که در شرایط عادی باید به آن پرداخته شود و در این زمینه هر چقدر آموزش و مانور‌های عملیاتی اجرا شود میزان آمادگی در برابر بحران‌های احتمالی را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه بر لزوم انسجام و تعامل در دستگاه‌های خدمات رسان تاکید و عنوان کرد: سناریو‌های طر احی شده برای اجرای مانور‌ها باید به واقعیت نزدیک باشند تا بهره مندی از زمان طلایی در وقوع بحران‌ها بیشتر شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر ضرورت تداوم و استفاده گسترده‌تر از بوستان‌ها برای آموزش نکات تخصصی‌تر با جزئیات بیشتر تاکید کرد و افزود: موضوع همپوشانی سایت‌های اسکان اضطراری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا نیاز است که محلات و سایت‌های اسکان اضطراری موجود در حاشیه شهر تهران نیز ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
باید میلیونها اتاق اضطراری ۴ متری با تخت و حمام و توالت مشترک ساخته بشه
آخرین اخبار