کشف ۲۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز از قاچاق سوخت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال ۴۶ هزار و ۵۰۰ لیتر و امسال ۲۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق در استان کشف شد.

سالار خشایی افزود: قرار بود تا پایان شهریور ماه ۹۵ درصد سوخت‌گیری‌ها از کارت سوخت انجام شود، اما برخی رانندگان خودرو‌های دولتی همکاری نمی‌کنند.
 
خشایی بیان کرد: بار‌ها مشاهده شده رانندگان دولتی کارت سوخت شخصی همراه دارند، اما از کارت جایگاه استفاده می‌کند در حالی که کارت‌های سوخت برای افرادی است که کارت سوخت ندارند.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر روال استفاده از کارت سوخت استان یک روال عادی است و مشکلی وجود ندارد، گفت: تاکسی‌های درون شهری اقدام به خرید و فروش کارت سوخت می‌کنند که باید شهرداری‌ها مانع این کار شوند.
 
خشایی عنوان کرد: گاز به برخی روستا‌ها رسیده، اما هنوز مخازن نفت سفید در این روستا‌ها جمع‌آوری نشده و احتمال قاچاق وجود دارد که امور روستایی این موضوع را تعیین تکلیف کند.
 
وی با بیان اینکه فرهنگ استفاده از کارت سوخت نهادینه شود، گفت: ۱۷۳ مورد کارت سوخت متعلق به مردم استان در استان دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
در ادامه هم دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد افزود: سوخت استان به قیمت چهار هزار و ۶۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۲۵ هزار تومان به استان خوزستان قاچاق می‌شود.
 
همچنین لقمانی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۳۴ پرونده سوخت خبر داد و گفت: کشفیات کالای قاچاق ۸۷ هزار لیتر بود که بیشترین سوخت در استان فارس به فروش می‌رسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.