مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

انجام عملیات ریزش برداری در ۲۷ مقطع از سطح جاده‌های ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: عملیات ریزش برداری در ۲۷ مقطع از سطح جاده‌های استان با تلاش نیرو‌های راهداری انجام شد.

سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: با وجود بارش باران طی چند روز گذشته در استان، با تلاش عوامل راهداری عملیات ریزش برداری در ۲۷ مقطع از سطح جاده‌های استان انجام شد و همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.
 
وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۲ محور (شریانی) از شهر‌های استان بارش باران گزارش شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.
 
چشمه خاور ادامه داد: با وجود ادامه بارش‌ها می‌طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای با احتیاط رانندگی کنند.
 
وی مطرح کرد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیر‌ها از ظرفیت این نهاد‌ها به منظور پاکسازی استفاده می‌شود.
 
وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر‌های زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.
 
استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.