امام جمعه بوشهر:

کارنامه رژیم صهیونیستی مملو از تخلف و جنایت‌های بین المللی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت است و کارنامه آن مملو از تخلف و جنایت‌های بین المللی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در اجتماع حمایت از مردم فلسطین در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در عرصه مقاومت امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و رشادت و بزرگی خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی به هجوم کشور‌های استعماری به استان بوشهر در قرن‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: هر بار که استعمارگران به بوشهر حمله کرده‌اند، با مقاومت و ایستادگی مردم روبه رو شده‌اند و شکست‌های تاریخی را متحمل شده‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر امروز همچون گذشته ایستاده‌اند، تصریح کرد: مردم استان بوشهر با تمام وجود از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: همه ما به عنوان یک واحد به هم پیوسته از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و در کنار زنان و مردان و کودکان این سرزمین هستیم.

بوشهری‌ها با تمام وجود از مردم مقاوم و مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند

آیت الله صفایی بوشهری به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که همه ملت‌های مسلمان همبستگی لازم را داشته باشند و وحدت لازم شکل بگیرد، شاهد تسریع در زوال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی ماهیت کودک کشی و جنایات رژیم اسرائیل را بیش از پیش نمایان کرد، افزود: رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت است و کارنامه آن مملو تخلف و جنایت‌های بین المللی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.