دستگیری سارق مسلح در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارق مسلح و کشف خودروی سرقتی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

  سرهنگ مهدی رشنودی بیان داشت:رصد اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر منجر به دستگیری سارق مسلح خودرو و کشف خودرو سرقتی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: با توجه به چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهر و محور ایرانشهر به بخش بزمان، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران ایرانشهر قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی و سرنخ‌های موجود در صحنه، خودرو سرقتی را در یکی از محلات این شهرستان در حال تردد بود شناسایی کرده و تحت تعقیب و مراقبت خود قرار دادند.

 سرهنگ "مهدی رشنودی" تصریح کرد: پلیس به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت خود افزوده و قصد متواری شدن از صحنه را داشت.

  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات دقیق و فنی پلیسی خودرو را متوقف، و سارق خودرو را دستگیر و خودرو مسروقه را به مال باخته تحویل دادند.

 وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت‌ها و سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد:سارق با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار