استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

دلسوزی‌های پرستاران، کاهنده آلام بیماران

قناعت در پیام خود به مناسبت روز پرستار گفت: دلسوزی‌های مجدانه پرستاران سبب می‌شود تا قدری از آلام بیماران در زمان بیماری کاسته شود.

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز پرستار به شرح زیر است:

به نام خدا

مجموعه پزشکى و پرستارى و بقیه دستگاه‌هاى سلامت، در واقع تأمین کننده این نعمت بزرگ براى جامعه‌اند و نقش پرستار در این میان، نقش بسیار برجسته‌ای است. رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

نامگذاری روزها، فرصتی است برای پاسداشت مقام و منزلت انسان‌های فرهیخته‌ای که در جایگاه خود، مراتب اعلای وظیفه شناسی را بجای می‌آورند.

انتخاب زادروز دُرّ گرانبهای دریای مهر و عطوفت، حضرت زینب کبری سلام الله علیها پرچمدار فتح قله‌های ایثار و از خودگذشتگی، برای ثبتِ نام پرستارانی که فداکارانه، انسانیت را نمود و ظهور بخشیده اند، در تقویم مناسبت‌های ملی گزینشی درست و شایسته بوده و فرصتی است برای ادای احترام به عزیزانی که برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

اهتمام و جدیت پرستاران و سفیران سلامت در یاری رساندن به مردم، آن هم در شرایط سخت و دشوار بیماری غیرقابل انکار است و بر هیچ کس هم پوشیده نیست که این همراهی‌ها و دلسوزی‌های مجدانه، بار آلام بیماران را می‌کاهد و روند درمان بیماری‌ها را شتاب می‌بخشد.


بیشتر بخوانید


اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد فرخنده عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری سلام الله علیها به همه مردم عزیز خراسان جنوبی و قدردانی از زحمات بیش از ۳ هزار پرستار، کمک پرستار و بهیار شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان که به عنوان ستون‌های اصلی درمان، شبانه‌روزی و مشفقانه به دردمندان خدمت می‌کنند، برای این عزیزان از آستان حضرت حق، عافیت، سلامت و عاقبت به خیری مسئلت دارم.

امید که همه ما بتوانیم با تمکین به موازین بهداشتی، باری سنگین از دوش زحمتکشان عرصه بهداشت و سلامت برداریم و این خادمان صبور را در انجام وظیفه خطیر خود که کمتر از طبابت نیست، یاری کنیم.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار