"پرستار، سپاس" پویشی برای قدر دانی از کادر درمان

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه از راه اندازی پویش پرستار سپاس برای قدردانی از مدافعان سلامت در این شهرستان خبر داد.

جحت الاسلام اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: پویش پرستار سپاس تا روز پرستار با هدف قدردانی و تشکر از پرستاران و کادر درمانی به خاطر تمام زحمات و فداکاری‌ های آن‌ ها در روز‌ های کرونایی برگزار می‌شود.

او با اشاره به زحمات کادر درمانی در طول ماه‌ های شیوع کرونا افزود: با توجه به فداکاری‌های پرستاران و دیگر کادر درمانی، پویشی برای قدردانی از زحمات این قشر از جامعه راه‌اندازی شده است تا همدلی جامعه با کادر درمانی به گوش این عزیزان برسد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: پویش مردمی سپاس پویشی است که در جریان آن مردم، زیباترین جمله‌ای را که می‌توانند قدردانی از پرستاران و کادر درمانی را در قالب آن بیان کنند، به سامانه پیامکی این پویش می‌فرستند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در ادامه گفت: هموطنان برای مشارکت در پویش مردمی پرستار سپاس می‌توانند جملات خود برای قدردانی از پرستاران و کادر درمانی از طریق پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: بهترین هدیه به پرستاران در روز پرستار رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.