شناسایی ۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۳ آزمایش جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته شد که جواب ۹۴ آزمایش شامل ۱۴ بیمار بستری و ۸۰ بیمار سرپایی، مثبت قطعی کرونا اعلام شد.

 او افزود: از ۹۴ بیمار جدید شناسایی شده مبتلا به کرونا، ۲۱ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، هشت نفر فردوس، ۲۱ نفر قاین، شش نفر طبس، چهار نفر نهبندان، دو نفر درمیان، چهار نفر سربیشه، ۱۰ نفر شهرستان سرایان، یک نفر بشرویه و هشت نفر خوسف است.


بیشتر بخوانید


مهدی زاده اظهار کرد: هم اکنون ۲۰۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ های استان بستری اند که ۱۲۰ نفر آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۳۲ نفر در بخش‌ های آی. سی. یو بستری اند و متأسفانه، حال ۹ نفر آنان وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵ نفر دیگر در استان در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند و با این تعداد، آمار کل فوتی‌های استان به ۶۳۹ نفر رسید.

در خراسان جنوبی تاکنون ۳۱ هزار و ۸۲۲ تست کرونا از افراد مشکوک گرفته شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۲۶ نفر مبتلا به کرونا هستند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار