تعطیلی مدارس همه مقاطع تحصیلی نوبت بعد از ظهر در کازرون

مدارس همه مقاطع تحصیلی نوبت بعد از ظهر در کازرون به دلیل وضعیت جوی و هشدار هواشناسی تعطیل است و به صورت مجازی برگزار می شود.

ستاد مدیریت بحران شهرستان کازرون اعلام کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و پیش بینی بارندگی شدید در امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، همه کلاس‌های درس در همه مقاطع تحصیلی مدارس و مراکز کودکستان این شهرستان در بعدازظهر امروز تعطیل است.

آموزش و پرورش کازرون نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه مدیران، دانش آموزان، اولیاء و مردم شهرستان می‌رسانیم در پی بارندگی شدید امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه همه کلاس‌های درس همه مقاطع تحصیلی و مراکز کودکستان این شهرستان در نوبت بعد از ظهر انجام نخواهد شد و به صورت «مجازی در شاد» برقرار است.

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با اشاره به ورود سامانه بارشی از امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه به استان، اظهار کرد: این سامانه همه استان را فرا می گیرد؛ اما در مناطق نیمه غربی استان و شیراز فعالیت بیشتری خواهد داشت.

او ادامه داد: این سامانه موجب بارش باران، ورزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات می‌شود. 

حقیقت با بیان اینکه در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان نیز این سامانه مناطق جنوبی و جنوب شرق استان را فرا می‌گیرد، افزود: این سامانه بارشی موجب لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری‌شدن روان آب، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.

او توصیه کرد: شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، جابه جایی عشایر کوچ رو و صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار