محور گیلانغرب به سومار مسدود شد

فرماندار گیلانغرب گفت : بر اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب و تخریب کنارگذر (پل در حال احداث) روستای «چم سورک» از توابع این شهرستان در دهستان «ویژه‌نان» در محور گیلانغرب به سومار مسدود شده و تردد اکنون در این محور امکان پذیر نیست.

علی پروین فرماندار گیلانغرب گفت : پل ارتباطی مسیر گیلانغرب به سومار از توابع این شهرستان (چم سورک) به دلیل بارندگی‌های شدید و سیلاب در فروردین ماه امسال تخریب شد که برای تردد با سازه فلزی ایجاد به یک کنارگذر شده بود که سیلاب شب گذشته و بارندگی شدید که هم اکنون همچنان ادامه دارد منجر به آب بردن این سازه‌ها و تخریب کنار گذر کرده و باعث قطع ارتباط گیلانغرب به سومار شده است.

وی اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند از محور جایگزین ناودار به کوشک از توابع این شهرستان برای تردد به سومار و بالعکس استفاده نمایند.

فرماندار گیلانغرب گفت: با مساعد شدن هوا عملیات احداث پل و کنارگذر از سوی اداره راه و شهرسازی و پیمانکار مربوطه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ساعت گذشته تاکنون اعضای ستاد مدیریت بحران و گروه‌ها و دستگاه‌های امدادی شامل جمعیت هلال احمر، انتظامی و بسیج، راهداری پای کار هستند و از شب گذشته تا کنون در گیلانغرب بیش از ۴۶ میلی متر باران باریده است که طبق پیش بینی‌های اداره هواشناسی این سامانه بارشی تا فردا در شهرستان گیلانغرب فعال است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.