انجام مقدمات راه‌اندازی اردوگاه صیانت برای نگهداری معتادان

استاندار کرمانشاه گفت : مقدمات راه‌اندازی اردوگاه صیانت برای نگهداری معتادان انجام شده و تا به حال هم خوب بوده، اما کافی نیست.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان که در سرسرای شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای راه‌اندازی اردوگاه صیانت در نزدیکی شهر کنگاور و اجرای طرح جامع و مهم ساماندهی معتادان متجاهر استان انجام شد، گفت : برای پایان آبان ماه مقدمات باید آماده باشد و باتوجه به بودجه تخصیص داده شده به این موضوع دیگر نیازی به بودجه نیست.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی کار جمع‌آوری معتادان متجاهر را تا آخر آبان ماه انجام می‌دهند تا در بهزیستی غربالگری لازم اتفاق بیفتد و دسته‌بندی روشنی از افراد جمع آوری شده داشته باشیم که قرار گرفتن گروه‌های مختلف در کنار هم آسیب جدیدی را ایجاد نکند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز خانواده‌های افراد جمع آوری شده را مورد حمایت قرار دهد که آن‌ها دچار مشکل جدیدی نشوند و کمکی به خانواده آن‌ها باشد که این دوره پیش رو را بتوانند با همراهی کمیته امداد سپری کنند.

صحرایی گفت: برای رسیدگی به خانواده‌های افراد معتاد، نباید تنها به کمیته امداد اکتفا کرد، ممکن است که به کمک بهزیستی، اداره کل امور بانوان استانداری و یا ارگان‌های دیگر نیاز باشد تا آسیب را به حداقل ممکن برسانیم و خدمت ماندگاری را ارائه دهیم

وی با بیان اینکه تمامی افرادی که در این کار دخیل هستند باید نسبت به اجرای این طرح احساس انجام وظیفه داشته باشند، افزود: همه ملاحظات ایمنی برای این پروژه از مراقبت‌های بهداشتی درمانی، اطفای حریق، مراقبت‌های حضور در اردوگاه و نگهداری ایمن باید رعایت شود و تمامی دستگاه‌ها باید در حوزه تخصصی خود به بهترین نحو عمل کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.